Sunday, August 16, 2009

500 000 : Stadium Shah Alam - Solat Hajat & Munajat Selamatkan Kerajaan PR



Dirasakan dalam keadaan dan suasana yang begitu kritikal sekarang ini. Dengan pelbagai kerja – kerja jahat. Tidak ada hukum halal haramnya lagi. Dosa pahala dah dibuang jauh – jauh. Soal syurga dan neraka tidak ada lagi dalam perkiraan najib, muhyidin , dan umno.

Yang ada Cuma matlamat menghalalkan cara sahaja , iaitu Selangor mesti dirampas , ‘by hook or by crook’


Pakatan Rakyat di Selangor pula , ternampak semacam berantakan di dalamnya. Seolah – olah adanya gelora dan arus deras di dasarnya.

Walhal , darah dan air mata rakyat telah banyak tumpah sebelum dan menjelang 08 mac 2008 lalu , bagi menawannya.

Adakah pimpinan tertinggi PR kini sudah alpa , lena dengan kedudukan dan pangkat sekarang ini. Seolah – olah telah membelakangi amanah rakyat dalam PRU-12 lalu

Adalah dirasakan perlu kini , rakyat turut sama mempertahankan kerajaan ini. Tetapi bagaimana caranya ? dan bukanlah bermaksud pemimpin – pemimpin tertinggi sudah tidak dapat diharapkan lagi.

Mungkin ada baiknya diadakan satu himpunan 500,000 orang di Stadium Shah Alam , dalam masa terdekat , khususnya dalam bulan Ramadhan yang bakal tiba. Elok kalau dapat diadakan setiap minggu , setiap jumaat , dan dipimpin secara bergilir – gilir oleh TGHH , TGNA, DHD , dan lain – lain.

Mohonlah kepadaNya , semoga diselamatkan kerajaan PR Selangor, diberikan taufik dan hidayah kepada seluruh pimpinannya.

Dan mungkin , boleh didoakan semoga Tuhan menurunkan azab dan bala ke atas seluruh pimpinan UMNO

No comments:

Post a Comment