Wednesday, May 8, 2013

Siapa sebenarnya yang KALAH dalam PRU13?

Siapa sebenarnya yang KALAH dalam PRU13?














Siapa yang sebenarnya kalah dalam pilihan raya kali ini? Kalau ikut kiraan kerusi BN dapat 133 manakala PR 89. Kalau diambil kira kerusi di semanjung BN hanya 86 sahaja (22 Sabah dan 25 Sarawak) Manakala PR pula ialah 80 (Sabah 3 Sarawak 6) Sebenarnya kiraan kerusi tidak menepati kehendak rakyat Malaysia, sebab ada kerusi yang mempunyai bilangan penduduk yang ramai manakala ada yang sedikit. Kalau ikut peratus penduduk yang mengundi BN dan PR kita dapati BN hanya memperolehi 46.8% manakala PR 50.3%. Yang selebihnya adalah sokongan kepada BEBAS. Apa yang boleh dibangga oleh Dato Seri Najib atas kemenangan BN?? Walaupun BN boleh tawan semula Kedah, tetapi banyak negeri BN mengalami kemerosotan yang teruk. Perak dan Terengganu hampir kalah. Johor kubu kuatnya UMNO selama ini telah bolos.




Negeri Sembilan, Melaka dan Pahang telah menunjukkan kemerosotan yang amat ketara. Di mana UMNO @ BN nak berbangga??


 
















BN kena sedar diri tak payah menyalahkan orang lain dan paling baik NAJIB mengundur diri sebelum dia dijatuhkan dalam UMNO!! DAN UMNO @ BN AKAN DITUMBANGKAN OLEH RAKYAT DALAM PRU-14 NANTI!!


Petikan : TranungKite Online.........

1 comment:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete